søndag den 2. maj 2010

Sært så svært det kan være...


at få afsluttet projekterne...
Denne Mermaid lå i flere dage på sofaen - uden det sidste ærme, som faktisk var strikket... Nå, men så pludselig kommer inspirationen til at få afsluttet, ikke kun denne - men faktisk også et par andre ting.
Jeg har det med at starte nye projekter op før jeg afslutter - og jeg er ikke den eneste, kan jeg se når jeg surfer rundt på strikkeblogs.
Forklaringen må være at det faktisk kræver en hel del præcision at montere strik - og det er åbenbart ikke hver dag man har mod på det? Hvad mener du?
Det er bestemt ikke sidste gang at jeg strikker en Mermaid. Den er fyldt med lækre gennemtænkte detaljer!

1 kommentar:

  1. Hold op hvor er den flot.
    Hvad angår montering så har jeg ingen problemer, men jeg har heller ikke flere strikketøj igang på samme tid,og det jeg er igang med skal være helt færdig før jeg må begynde på et nyt.
    Det virker for mig.

    SvarSlet