søndag den 2. maj 2010

Hva' kan man få for en tyver?



For snart meget lang tid siden havde Kvickly tilbud = 10 nøgler garn for 100 kr. Det var jeg med på! Og jeg fik 10 nøgler garn for 100 kr. 6 nøgler bomuld og 4 nøgler mohair-blanding. Bomuldsgarnet er bl.a. blevet brugt til noget baby undertøj og for snart en krig siden fandt jeg ud af at mohair garnet skulle blive til et shetlandsk sjal der kaldes "øjne i nakken".
Nu bruger jeg faktisk ikke sjaler, så jeg vidste egentlig ikke hvorfor jeg gik i gang med det. Men så dukkede der to fødselsdage op her i maj, og så fik jeg pludselig travlt med at få strikket sjalet færdig. Det er godt nok vildt lækkert, let og luftigt og meget langhåret. 2 nøgler gik der til det. Så jeg har allerede slået op til det næste, som jeg jo desværre har tænkt mig at bruge til fødselsdag nr. 2. Desværre fordi jeg faktisk tror at jeg er nødt til at have et selv også...
Her ses mønstret lidt tydeligere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar