søndag den 2. maj 2010

Et sjældent kig!


Den opmærksomme læser vil vide at jeg gik fuldstændig garn-shop-amok da jeg var i Bulgarien i marts måned. Her købte jeg bl.a. noget strømpegarn med en rigtigt pænt farveforløb, i mine grønne favoritfarver. Der gik ikke lang tid før jeg havde fået strikket et par sokker som så har hængt på mig lige siden. Det vil sige, de er jo blevet vasket i vaskemaskinen og tørretumblet et par gange om ugen lige siden... Og hver gang de har været rene har jeg taget dem på igen. De er bare super dejlige, bløde og varme. Så det er næsten et helt under at jeg nu har husket at tage et foto af dem...
De har holdt faconen helt fint og er bare blevet endnu blødere af den hårde behandling! Garnet hedder Crazy Colour og det forhandles snart af Strikkeklubben Hobi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar