torsdag den 27. maj 2010

Retfærdig harme?



Årh hvor er jeg altså træt af at høre: "Jeg strikker ikke af akrylgarn - jeg vil kun strikke i kvalitetsgarner". HHHMMMFFF!
Og hvor er det dog pænt ufedt at blive kaldt "gamle fru Jensen der kun vil strikke i akryl"...
Jeg er hamrende misundelig på de mennesker der kan klare at gå med uld! Men det kan jeg altså ikke! Det er alt for varmt og så kradser det! (Noget mere end andet - selvfølgelig.) Jeg har lige brugt en lille formue på noget rigtigt flot "Dansk Pelsgarn" - kun for at finde ud af at det kradser af H...... til! Surt!

Dem der kan gå med uld, kan købe diverse dygtige designeres strikkekit - og komme til at bruge tøjet efter at det er strikket. Hvorimod jeg er henvist til kun at strikke alle de hypermoderne ting til andre.

Jeg har også været pænt træt af at det næsten er umuligt at finde kvalitets garn af akryl - og af at det er så ugleset at spørge efter det i ellers velassorterede garnforretninger.

Men fortvivl ikke hvis I læsere har det lige som mig m.h.t. til uld. For mange af de flotte modeller kan nu strikkes af Strikkeklubben Hobi's kvalitets-akryl-garn! Se mere her: www.hobistrik.dk

For alle jer andre heldige kartofler har Strikkeklubben Hobi selvfølgelig også et bredt udvalg af uld. F.eks. 100 gram bulgarsk uld fra bjergfår til den uhørt lave pris af 24 kr. Eller disse flotte farvemiks i 100 % økologisk uld til kun 36 kr. for 100 gram...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar