fredag den 14. maj 2010

Kender I det?


Jeg sad lige og "kørte" et photo lidt til i størrelsen i Photoshop - og så så jeg at jeg havde husket at tage fotos af de grydelapper jeg har hæklet af det bambusgarn der var med i pakken fra Bulgarien. Det er snart længe siden at jeg satte foto'et på www.hobistrik.dk men det har ikke været her på bloggen. Så her kommer det.
Der er faktisk noget der undrer mig. På alle de ting jeg har strikket af det importerede farveskiftegarn har jeg været helt utroligt heldig med at farveskiftene kom til at passe rigtigt flot... Også her på grydelapperne - jeg hæklede til jeg mente at grydelappen havde en god stor størrelse - og så hæklede jeg sørme én til faktisk helt magen til.
Garnet er forbløffende blødt og mon ikke jeg snart får strikket en tunika til sommerbrug...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar