fredag den 14. maj 2010

Gaven til manden der har alt?


Da vi nu alligevel skulle have en palle garn hjem, så kunne jeg lige så godt bestille nogle få nøgler garn som vareprøver af kvaliteter som vi intet kendte til. Disse lækre ragsokker er strikket af et garn der hedder Rainbow. Farverne på farvekortet er stort set umulige at bedømme garnet ud fra, så lige først da jeg så dette nøgle garn var jeg meget i tvivl...
Men da der tydeligt var angivet at det kunne maskinvaskes, så strikkede jeg mig et par varme sokker. Jeg fryser nemlig - stadig. Man fyrer nemlig ikke efter 1. maj.
Og så viste det sig sørme at garnet danner det fineste camouflage mønster som enhver mand med interesse for jagt eller fiskeri simpelthen må elske at have på i røjserne eller hvad man nu har på når man udøver disse discipliner. Sokkerne kan maskinvaskes og tørretumbles. Ja, jeg har prøvet - og det blev de kun blødere af!

Garnet tilbydes nu til mine bloglæsere til 34 kr. plus porto for et nøgle på 100 gram - som er nok til selv en stor herrestørrelse. Send en e-mail til lene@thybo.net hvis du ønsker at købe garnet så vi kan aftale nærmere. NB: Der er kun to nøgler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar