torsdag den 4. marts 2010

Tunika str. 1 år m.m.

Her er den så, den lille grå-lilla-mixede tunika jeg startede på i lørdags. For i dag er det nemlig én af de dage hvor jeg bliver færdig med forskellige projekter :-).

I går lykkedes det mig at starte på en tunika til - i str. 2 år til Frida. Stadig i mix-bomuld fra Kvickly, men denne gang i stærkere farver. Frida's mor er nemlig ikke til pastelfarver. Utroligt som det "trækker" med at få ideer omsat til realiteter... Og så var jeg pludselig oppe på 6 ting på pindene - og det er simpelthen for meget. Så jeg måtte højtideligt love mig selv at starte med at montere mindst to ting her til morgen.

Derfor fik jeg her til morgen monteret tunika'en til Lotte. Jeg er vild med farverne og er rigtigt glad for resultatet. Dernæst fik jeg også monteret en restestrik drenge-sweater til Røde Kors, den er da blevet rigtigt god. Og, og, og jeg er i fuld gang med ribkanterne på babysættet. Mon ikke jeg så får fortsat på hulborten på bindesjalet bagefter?. Nå, det må vise sig.

1 kommentar:

  1. Nu går det da rigtig stærk med at få det hele færdig, kan godt følge dig i at det er dejlig at få noget færdig.

    SvarSlet