torsdag den 4. marts 2010

Baby undertøj i str. 3-6 mdr.

I dag er store monteringsdag. Udover en tunika og en drengesweater som I kan se længere nede på siden har jeg også fået strikket kanter på et sæt babyundetøj i bomuld. Opskriften er fra Femina nr. 32, 1991.
Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller en pige, så har jeg valgt en sart grøn til sommerfuglene i hønsestrik.


Når jeg skal sidde og koncentrere mig om at montere, så sker det at jeg trænger til en pause. Så jeg har flere gang været en tur omkring garnkurvene for at planlægge de næste projekter. Og sørme om ikke jeg fandt et par strikkede sokker i str. 2 år til Frida, de matcher en jakke jeg strikkede til hende før jul. Gad vide hvorfor de var gået i glemmebogen? Nå, nu er enderne hæftet så Kristina kan få dem.

Nu har jeg lige holdt mandtal over ufo'er. Det viser sig at der stadig er 5 ting på pind - og en ting klar til montering, selvom jeg i dag har færdiggjort 5 ting. Så det vil jeg fejre lige om lidt - ved at starte på noget nyt, nemlig en babyhue i samme garn som undertøjet.

1 kommentar:

  1. Hold da op du har haft travlt, sikke en masse dejlig strik du har nået. Dit bindesjal bliver rigtig skønt ! flot farve !

    SvarSlet