fredag den 12. november 2010

Strikkede sjaler



Jeg har strikket to sjaler, men det ene har jeg ikke fotograferet før det blev givet som gave. Det blev ellers rigtigt flot. Øv. Det tog det meste af en uge at strikke det, selvom jeg stort set ikke strikkede på andet.

Det andet i neverkont, som I ser her, kommer jeg nok ikke selv til at bruge, for farverne passer ikke til ret meget af mit tøj. Men jeg har ikke nogen problemer med at strikke, så jeg har til gaver ;-), især ikke når garnet kun koster 20 kr. 100 gram.

Garnet er noget tyndt mohairgarn med metalglimmertråd fra Tyrkiet, som jeg har fundet hos min lokale garn- og stofpusher.

Det findes i mange farvekombinationer, i rigtigt gode farveforløb, så jeg er allerede i gang med at strikke et stjernesjal der passer til den karrygule uldjakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar