søndag den 10. oktober 2010

Stjernesjalet


Banderolen er blevet væk under flytningen, men dette farveskiftende mohairgarn med metaltråd er fra Tyrkiet, fra et firma der hedder Okiteks. Jeg har før købt garn derfra på mine mange ferier i Bulgarien. Så da jeg fandt denne farvekombination - det matcher meget af mit tøj rigtigt godt - på Hillerød Kræmmermarked, tænkte jeg straks på stjernesjalet - og selv om jeg har rigeligt med garn, så måtte jeg bare eje det. Jeg har forlænget mønstret med en rapport og fik et utroligt lækkert tyndt og luftigt sjal ud af et nøgle på 100 gram. Herligt - og det har allerede været i brug ;-).
Efterfølgende har jeg fundet det samme garn hos den lokale garnpusher i Faxe. Så lur mig om ikke jeg skal have strikket nogle flere sjaler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar