søndag den 10. oktober 2010

Nu kan Kong Vinter bare komme an!



Dette er noget af det sidste jeg fik strikket i Hørsholm. Men jeg har først fået taget fotos i dag - og så må vi se hvornår jeg får hæftet ender...
Jeg har brugt løs af rester - de hele nøgler var pakket ned... Jeg har brugt pinde nr. 10 og strikket med tre eller fire tråde og noget metalgarn. De er både lange, tykke og meget brede. Så må vi se om vi får en snevinter, så de kan komme i brug ;-)
Og hold da op hvor er jeg rastløs: Venter og venter på de to kære venner fra Bulgarien der ankommer i dag - de er i bil, så ingen ved hvornår de kommer...
Burde være i haven i det her gode vejr. Men herfra kan jeg se langt ned ad vejen...
Og så nyder jeg iøvrigt at alle katten sover. De har været festlige i dag!
Sofus, hankatten på 14 mdr. har været på opdagelse - og har åbenbart været ude at bade i Faxe Å, for han kom drivvåd hjem - hvorefter han legede sørøverleg i hele hytten - med deraf følgende sorte kattepotesport overalt. Han var tæt på at blive meget upopulær...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar