søndag den 18. april 2010

Mermaid - også igen


Jeg så engang i efteråret et program i fjernsynet om skolelærers problemer med stress - og én af de interviewede skolelærere havde en meget smuk strikket trøje på. Den trøje vil jeg også strikke, tænkte jeg.
Og takket været Internettet fandt jeg ud af at det var Hanne Falkensteens Mermaid. Men uha - man kan kun købe opskriften i et kit - der koster en halv bondegård.
Men jeg kunne ikke slippe tanken om at den måtte jeg bar strikke! Så jeg viste et foto af trøjen til alle jeg kender. og Yes! Der var bid. En jeg kender bestilte kittet så jeg kunne strikke den til hende.
Og nu er jeg så i gang med nr. 2. Denne gang i garnet Katrina som jeg har købt i Bulgarien. Jeg håber at det lykkes os i Strikkeklubben Hobi at få fat i noget af garnet før lastvognen kører mod DK...

1 kommentar:

  1. Fint strikketøj du har gang i. Har også selv lavet en, og det er en fornøjelse at strikke efter Hanne falkenbergs opskrifter :-)
    Jeg er også meget begejstret for dine børnecardiganer (grøn og lyserød), hvor er opskriften fra ?

    SvarSlet