fredag den 27. november 2009

Poncho

En dag for nogle uger siden, da jeg var hos den lokale stof- og garnpusher, havde den ene ekspedient, en rigtigt flot poncho på. Den var så speciel, at jeg ikke kunne få den ud af hovedet igen, så for en uges tid siden måtte jeg op og spørge efter opskriften. Jeg var heldig - de tog en fotokopi - den havde været i et ugeblad. Så blev der ellers knoklet for at få den blå drengesweater færdig ;-). Poncho'en er enormt hurtig at strikke, der er brugt tretrådet uld og pinde nr. 7. Dejligt at have en flot, flot julegave klar. Ved dog ikke helt hvem det skal gå ud over *G*

3 kommentarer:

  1. Den er vel nok flot.Ved du hvilket blad den har været i.

    SvarSlet
  2. Årh, det kunne da såmænd godt gå ud over mig? *fnis* ;o)

    SvarSlet
  3. åh, bare jeg vidste hvor jeg kunne finde den...
    kikkede på sådanne små"ponchoer" til mine små piger, men de kostede en formue....så ville gerne strikke dem selv..kan du hjælpe med at guide!
    lilian

    SvarSlet