mandag den 9. november 2009

Kattekillinger - til salg

Da jeg flyttede hertil i foråret gik der ikke længe før jeg havde en smuk lille grå og hvid kat på kost - og da jeg kom hjem fra sommerferie - 3 uger i Bulgarien - flyttede hun ind med killinger i maven. Hun er desværre ikke særligt kælen - faktisk er hun utroligt sær. Men hun har dog tillid nok til mig til at føde sine killinger i en foret kasse i soveværelset.
Mandag d. 31. august fik hun seks killinger, fem overlevede, hvoraf de tre er afsat. Men jeg mangler stadig at finde hjem til to af dem. De er meget tillidsfulde og kælne.


Det drejer sig om to hanner. Den hvide hedder Samson og er som snydt ud af næsen på faderen.
Den grå som hedder Benjamin ligner sin mor rigtigt meget.

De kan flytte hjemmefra når de er tolv uger, d.v.s fra mandag d. 23/11-2009

Ingen kommentarer:

Send en kommentar