torsdag den 3. februar 2011

Vi har fået mus


Hele 4 styks. De blev strikket en aften i begyndelsen af januar. Og så lå de der på sofabordet på rad og række. Men jeg tog ikke nogle fotos, for de skulle jo valkes. Jeg gik i seng. Stor fejl. Næste morgen var der ingen mus... Kattene havde fanget dem - og væk var de. En gang i mellem dukker der en op, og så kommer den i vaskemaskinen - hvis jeg når at fange den. Her er en af dem oppe i vindueskarmen, så må vi se hvor længe den får lov til at bliver der.
Der bliver brugt en del tid på Internettet. Opskriften hedder Felted Mouise og den er gratis - designeren hedder Callyn Meyer. Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den. Har prøvet at google den - men ingen hit.
Garnet er det naturfarvede bulgarske uld fra www.hobistrik.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar