lørdag den 29. januar 2011

Nissehuer


Kære Bloglæsere.
Dem af jer der har været her før, vil måske kunne huske at jeg ikke har opdateret længe. Det skyldes til dels en gammel træt PC. Men i høj grad også Internet Explorer. Jeg forsøger mig nu med Mozilla Firefox, og det ser ud til at virke væsentligt bedre.
Så selv om jeg ikke kunne opdatere min blog i december skal I ikke snydes for et kig på nogle af mine strikkede juleting.
Her kommer nogle nissehuer som er strikkede af Lima rester fra kurven. En enkelt er dog strikket af en uspecificeret rest - derfor en anden størrelse. Her ses de uvalkede huer. De blev vasket på 40gr. i vaskemaskinen og blev dejligt filtede og gode til at stå uden støtte.
Det er altid dejligt når man finder opskrifter til resterne. Det er længe siden at jeg strikkede dem, så jeg kan ikke huske hvor opskriften kom fra. Men den var gratis :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar