onsdag den 18. august 2010

En anderledes trøje


Jeg burde jo sætte fotos på efterhånden som tingene bliver færdige, men sådan går det sjældent. Til gengæld kan jeg nu sidde og filosofere lidt over at jeg på 3½ uge har strikket 1 sweater og 2 trøjer, samt et par sokker i str. 45 - og 3 huer...
Den hulmønstrede sweater var den første der blev færdig - og den røg straks på, så jeg kunne vaske den grønne kortærmede trøje længere nede på siden. Den er så dejlig at have på at jeg straks måtte finde en opskrift til, der passer til det fantastisk bløde Baby Batik garn.
Valget faldt på en modificeret udgave af en opskrift fra garnstudio.com - og de blå farver er rigtigt dejlige sommerfarver der passer perfekt til cowboybukser.

1 kommentar:

  1. Den blå jakka ser så god og myk ut:) Kjempelekker ble den.

    SvarSlet