fredag den 22. januar 2010

Valket taske




Nu var det på tide at jeg fik lavet noget til mig selv ;-).
Har filtet før for mange år siden, men det var med råuld og efter skabelon. At valke noget man har strikket forekom mig at være en sjov variant og de små børne sutsko havde givet mig blod på tanden. Så i går aftes fik jeg strikket det sidste på dennne lille taske - og så blev vaskemaskine startet ;-). Jeg er meget glad for resultatet som passer rigtigt godt i farven til min grønne skindjakke.
Som i kan se så synes Sofus på 5 mdr. også rigtigt godt om tasken.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Fandt din blog igennem en anden. Sikke alt det fine du har strikket. Må jeg spørge, hvor du har opskriften til tasken fra? Jeg strikker til et børnehjem i Polen.

    Strikke hilsen Lotte.

    SvarSlet
  2. Jeg har også lige set den fine taske og kunne ligeledes godt tænke mig at høre om du vil oplyse mig om, hvordan opskriften skaffes.
    Venligst Vivian Larsen

    SvarSlet